|
2009-07-06
|
|
今日去左行山
個度好多蚊
唉~不過算La
因為有帶蚊怕水
去到差唔多頂
又唔知做咩
跟著係度傾計
要準備走個陣時
某某人(陸XX)話走節徑(係山路)
我地咪跟著行囉
點知驚得劑
咪上番去
跟著又落又上
諗著行番原本條路
但係有人行節徑
因為條路都幾危險
有D擔心佢地
咪跟著佢地行
條路勁線
爭D瓜
落到去搞到唔知點
去左廁所洗手
跟著去左M記食野
食完之後就走
|
|
b1og出生時間:2009-07-06 07:12 PM
|
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | »
|
|