停課已經幾日 我想睇下加咩功課 睇完即刻o曬嘴 我地已經爆多功課 仲要加功課 雖然都唔係好難 但係我都覺得好多呀
停課已經幾日
我想睇下加咩功課
睇完即刻o曬嘴
我地已經爆多功課
仲要加功課
雖然都唔係好難
但係我都覺得好多呀