雖然今日話停課 但係我都唔係好開心 我同某某人既友情好似遠離左 其實尼幾日佢好容易對我發脾氣 之前都唔會 其實我好想同佢絕交 但係我都同佢識左好耐 話絕交就絕交咩? 但係佢有時重當我係fd 不過我都好辛苦
雖然今日話停課
但係我都唔係好開心
我同某某人既友情好似遠離左
其實尼幾日佢好容易對我發脾氣
之前都唔會
其實我好想同佢絕交
但係我都同佢識左好耐
話絕交就絕交咩?
但係佢有時重當我係fd
不過我都好辛苦