|
|
2010 年 6 月 15 日 星期二  |
2010-06-15  |
分類: 未分類 |
突然之間對什麼事都提不起勁..完全沒有心情理
我也不想的..你們會不習慣我這樣對你們
但是我真的完全沒有心情
我知道我的冷淡令你們很難受
就算給時間讓我冷靜下吧
|
| 發表時間:2010-06-15 01:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 13 日 星期日  |
| 2010-06-13 |
分類: 未分類 |
就算我有幾大方..
容忍都系有限度!
表明的開心都可以看出
內心的痛楚又有誰明?
是時候要清醒了
再陷落去也只不過是浪費時間 浪費精力而已
唔明既人唔好問咁多! |
| 發表時間:2010-06-13 10:07 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 10 日 星期四  |
| 2010-06-10 |
分類: 未分類 |
很開心...
多謝俊哥呢幾日既關照..多謝曬=】合作得好呀!!
無意中見到間野請兼職
入去填咗表,乜都冇睇 直接問價錢。我話21-23,佢比我25 真系好人xdd
我話做樓面,老闆話見我咁細個唔好做樓面,比我做收銀,好人x100 |
| 發表時間:2010-06-10 09:00 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|