|
|
2010 年 6 月 6 日 星期日  |
| 2010-06-06 |
分類: 未分類 |
今日同屋企人去飲茶.>.
番到屋企叮打比我,話系九龍城.好驚訝!
之後系天臺傾解,好熱.go buy珍珠奶茶順便見令仔(嘻嘻)
行kcp買咗條手鏈.個姨姨同我地傾解,好搞笑..竟然會有個咁個女仔將自己扮到人唔似人.又以為自己好令既
等咗好耐都唔見個女仔出現..
同姨姨傾解聽佢講咗好多人既愛情故事
教咗我地D愛情野..
先充實自己,扮令自己 自然就會有人要
同埋唔好比D樣OK 但內心唔好既男仔騙
傾咗幾粒鐘都唔捨得走
下個禮拜繼續
|
| 發表時間:2010-06-06 09:35 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 4 日 星期五  |
| 2010-06-04 |
分類: 未分類 |
今日最後上課日..有D唔捨得tim 咁快就過咗中3
放學考中文口試同4個男仔一組 我冇緊張 講咗好多野 仲覺得好玩tim(剩10秒)
完咗同6男同埋我3個baby玩數字球..某人的點解個波冇數字既 笑咗xdd
考試了..但我仲未有心情去考試
點解咁多人都話要努力溫書呢?結果大部分人都系唔會溫既
似我乾脆D話唔溫就唔溫 |
| 發表時間:2010-06-04 09:53 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 1 日 星期二  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|