2-4號..叮 欣 延黎佐me屋企住'爽爽爽!!
只要我地4個行埋一齊都會din..
2號同延去買3日既零食回來..很多呢!!(100買到好多,個叔叔對我地好好呢)
跟住就去2蚊店啦..買佐好多野..回家後就開始化妝,整指甲了,好玩!
夜晚me 延 叮煮野食 欣洗碗..11點幾開始din了..din到比人話佐幾次.之後就傾心事了..3點幾訓
3號一起身就嚇欣 叮 嚇到超搞笑..門到【啪】 一聲響..跟住同叮去買bbq既食物。
2點幾食埋個早餐番黎,順便買埋比欣 延(叔叔對我地很好,送野比我地食)
訓佐陣就搬野上去天臺了..but個爐唔見佐..同華 欣去買番個
5點幾開始燒..燒到9點幾..當中我 華 延系度講【3L]家族話..得我地3個聽得明..10點幾汁完野..送華搭車(華好好人,我以後唔再叫你忽得華仔啦..最多叫你忽得啦)
之後睇電視到3點幾,跟住傾解...5點先訓
4號1點起身..欣 叮 延打牌 我再訓過..
3點幾食豐富既早餐啦..【豬扒..腸仔 生菜】欣 叮煮既 好味;;
之後我地系qz玩 我地玩得太大了..sor sor sor對不起相信我地既朋友
之後出街..番黎屋企之後我地就系時候散了..
佢地走佐之後我又訓..訓到9點等寶利食晚餐..
之後同寶利睇電視 玩電腦 3點入房..傾到差唔多5點訓!!
開心 瘋瘋癲癲既3日就咁過了
|