啱啱睇新聞超好笑,,,話唔知外國邊度有個人死於心臟衰竭..... 我即時既反應就係 ...'' [死亡筆記] '' 講埋出泥''
有冇咁啱喔,,,,,又系心臟衰竭 ,,,, d人仲要話係毒藥 .... 而且果個死左既男人同DEATH-NOTE裡面既{南空直美}好似...
因為新聞都話果個男人都係要查D野而被人KILL的 =]]=0='' HELP!!!!! 真係DEATH-NOTe效應 '' 吾通''計''夜神月之後又有一個奇拿出泥.... 咁會吾會有一個 L出泥呢!?唔係...應該係N.. 點都好啦,,, 如果有L///N就好喇>V<
仲有喔,,,今日睇埋我愛羅外傳...其實我係因為果首歌先想睇的...而且E排先知原來小愛係石頭配的..'' ^^ 好開心呢''而且''夜X丸"仲係小保配架,,,,雖然.....我知道,,,其實夜X丸係好討厭小愛既...因為佢姐姐既關係..不過佢之前講果D野就好似 ...... 唔係''=]]
其實我覺得俾果隻''守X''附身都唔係好恐怖姐...冇咩大不了架啵,,, 不過會有黑眼圈..=V=''E樣就一定吾制...所以話呢''我都係中2九尾,,好羨慕鳴人呢''九尾又強又可愛..吾知點解,,我硬係覺得D淺淺地色既狐狸好可愛的 ... 吾理喇.. 唔寫喇..
|