跟排迷上左網王DANE [DANE=的說] ''日日系到狂睇 *''太好睇了 ''-___-''RYOMA KUN好可愛牙XDD =]本身我只系中2龍馬君同埋FUJI前輩滴 !?`` 而家中2埋英二大人了 ....,,,,/\/\*} 英二SAMA好KAWAIII ,,,好羨慕佢姐喔 !?'' 英二SAMA仲系中2正野食架添 ))
真系可愛爆了 ,,,''身手又好,,,跑得又快 ''簡值就系完美呢 !?又令仔 ...,,,,,,,不過FUJI前輩也不賴呢 =]]真系1 個好哥哥 ,,,即使佢細佬幾想打敗佢,,,同鼬對小佐1樣呢 ''不過鼬+小佐佢地既關係就 ,,,,比較BT一些吧..=口=''算了,,,吾講喇''
|