myforum Member Write Forum Login Qooza
 

名子 ,, 貓 //MEI *MIA
年齡 ,, 11 ''(很快12)
生日 ,, 3月17 /\/\*
星座 ,, 雙魚

 ------------喜愛--------------
 
 動漫 ,, 死神*火影*REBORN*
 反逆*少陰*DN*銀他媽*
驅魔 ...數之不盡!!

人物 ,, 骸大人'隼人'DINO雲雀 ..
             佐助' 祭' 鼬 ' 四代 ..
             拉比,神田 '' 総悟 ,桂, 土方..
             烏爾奇奧拉, 小白,八千留,銀
          赤也`千石`郁士`慈郎`聞太.." 
            .....還有的!?


CP ,, 沖神//烏織//玄太//春光

聲優 ,, 鈴鈴`桑島法子`高橋直純`祥太郎`田中理惠`石頭`包子`廣樹....''

偶像 ,, 高橋愛 ` 久住小春`小池徹平'
 KAME ,,


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

2006-09-02

 
2006 年 9 月 2 日  星期六

Wawawawa ...  我發現我真係越泥越中2光喇 ... 係由琴晚開始既 ,,,

本新我就想DL佢地唱果首歌喇,,搵極都冇,,,跟住我就唯有去FALL IN HOST睇下喇,,之前明明DL吾到既,,,而家出奇地DL到..仲DL左小鏡既歌歌,,講返小鏡首歌先,,,我而家聽緊........好唔似小鏡架FEEL,,,,可能因為小鏡唔係成日講野喇..同埋我聽唔出有種神秘既感覺囉 ! 小鏡平時帶俾人既FEEL就係好神秘的說 =]  而家佢把聲好似有D溫柔左咁..(我吾係話小鏡唔溫柔)<--如果我冇聽錯就係,,,,不過,,,幾好聽既,,,,,

   光 韾 喇,,,^^ 佢地首歌好似佢地既性格..第1段果到... 小光小韾把聲唱歌都係咁好聽 ,,, (我話個聲優 ..)<--姐係鈴村健一同藤田圭宣喇....但係平時我聽到小韾把聲係有DD BL既(SOR !) ... 唱歌就冇左 .. 琴晚我就無無聊聊搵埋佢地個聲優D資料NA '' 原來一伊把聲都係小鈴泥架 !!!!!  點解我之前聽唔出既 ?? 唔怪得之把聲咁型啦 ...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 172 | »