Wawawawa ... 我發現我真係越泥越中2光喇 ... 係由琴晚開始既 ,,,
本新我就想DL佢地唱果首歌喇,,搵極都冇,,,跟住我就唯有去FALL IN HOST睇下喇,,之前明明DL吾到既,,,而家出奇地DL到..仲DL左小鏡既歌歌,,講返小鏡首歌先,,,我而家聽緊........好唔似小鏡架FEEL,,,,可能因為小鏡唔係成日講野喇..同埋我聽唔出有種神秘既感覺囉 ! 小鏡平時帶俾人既FEEL就係好神秘的說 =] 而家佢把聲好似有D溫柔左咁..(我吾係話小鏡唔溫柔)<--如果我冇聽錯就係,,,,不過,,,幾好聽既,,,,,
光 韾 喇,,,^^ 佢地首歌好似佢地既性格..第1段果到... 小光小韾把聲唱歌都係咁好聽 ,,, (我話個聲優 ..)<--姐係鈴村健一同藤田圭宣喇....但係平時我聽到小韾把聲係有DD BL既(SOR !) ... 唱歌就冇左 .. 琴晚我就無無聊聊搵埋佢地個聲優D資料NA '' 原來一伊把聲都係小鈴泥架 !!!!! 點解我之前聽唔出既 ?? 唔怪得之把聲咁型啦 ...
|