你係糖果屋日記停留左

糖果屋°<< -*!((


4個字﹏。
我愛你地....哈哈哈.....

"[[我愛的棒棒糖]]"雖然吃在口裹"但甜在心裹﹏。

sweets0422
暱稱: ["-牙糖"
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
對唔住,,朋友,,
返左教會,,
返學,,
上堂,,
swim and bbq,,so gd,...
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 2041
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


上堂,,

7點起身,,整好d野,,返學,,返到去,,早會,,點知我個班有個男仔暈左,,
李sir就抱佢去醫x室,,嘩,,個陣,,李sir好man呀!!之後各班上課室,,
上到去,,等賣李sir就收野個d,,之後英文,,中文,,小息,,數學,,小息,,
音樂,,食飯,,睇書,,因為個本書太唔好睇啦,,(自己感受)所以就訓,,
點知,,比李sir見到,,oh,,my god,,灰,,之後放學,,同呀sir傾左好多聽日做既野,,
之後就同tempo落左東華,,我就搵張sir,,簽曬d野,,就同佢行左落大街,,
去到市政,,坐左陣,,佢問[[今日星期幾]][[星期2]][[下,,我要返屋企]]
[[今日老豆返]]所以佢就返屋企,,我又係返屋企,,返到去,,睇左陣tv,,
食飯,,食完就訓,,訓到睇4重,,之後沖涼,,訓,,

刊登時間︰2006-09-05 09:59 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 sweets0422 的日誌)


szegril520 於 2006-09-08 08:36 PM 發表:
7點幾咁好嫁~我6點30lu!!
點呀係學校∼你地係咪放好早嫁?!
唉∼我地勁慘∼4:05囉!
好啦∼下次再黎啦∼881!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok啦,,係呀,,3.15,,o,,放咁,,唔講啦,,((其實我唔識打))
okok,,記住梨先好,,
Posted at 2006-09-08 11:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]