7點起身,,整好d野,,返學,,返到去,,早會,,點知我個班有個男仔暈左,,
李sir就抱佢去醫x室,,嘩,,個陣,,李sir好man呀!!之後各班上課室,,
上到去,,等賣李sir就收野個d,,之後英文,,中文,,小息,,數學,,小息,,
音樂,,食飯,,睇書,,因為個本書太唔好睇啦,,(自己感受)所以就訓,,
點知,,比李sir見到,,oh,,my god,,灰,,之後放學,,同呀sir傾左好多聽日做既野,,
之後就同tempo落左東華,,我就搵張sir,,簽曬d野,,就同佢行左落大街,,
去到市政,,坐左陣,,佢問[[今日星期幾]][[星期2]][[下,,我要返屋企]]
[[今日老豆返]]所以佢就返屋企,,我又係返屋企,,返到去,,睇左陣tv,,
食飯,,食完就訓,,訓到睇4重,,之後沖涼,,訓,,
|