你係糖果屋日記停留左

糖果屋°<< -*!((


4個字﹏。
我愛你地....哈哈哈.....

"[[我愛的棒棒糖]]"雖然吃在口裹"但甜在心裹﹏。

sweets0422
暱稱: ["-牙糖"
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
對唔住,,朋友,,
返左教會,,
返學,,
上堂,,
swim and bbq,,so gd,...
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 17
今日人氣: 4
累積人氣: 2061
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


返左教會,,

12點幾起身,,落街,,搵佢地,,行左陣街,,就坐船返教會,,
返去之前,,去左7仔,,玩左陣先上去,,上到去,,我埰傾下個d,,開心,,
之後打比達達叫佢落梨,,加西同潘叔去接佢,,我地就等佢,,
佢梨啦,,我就唱詩歌,,祈禱,,好多謝少英姐,,佢幫我祈禱,,
thz u la,,之後玩下遊戲個d,,玩完,,傾下,,食下野,,
5點幾,,其他人,,有d走左,,我地就同呀sir*doctor*安琪*少英傾下,,
傾左好多野,,佢地係咁笑囉,,講左好多神既野,,開心,,之後佢地有野做,,
wing同達達就走,,區寶又走,,我就同詩雅*潘叔*做n*曉琳*加西,,
係公園到坐,,傾下,,係咁玩囉,,開心,,坐到8點到,,就各自返屋企,,
返到去,,沖涼,,玩陣電腦,,訓,,

刊登時間︰2006-09-05 10:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 sweets0422 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]