12點幾起身,,落街,,搵佢地,,行左陣街,,就坐船返教會,,
返去之前,,去左7仔,,玩左陣先上去,,上到去,,我埰傾下個d,,開心,,
之後打比達達叫佢落梨,,加西同潘叔去接佢,,我地就等佢,,
佢梨啦,,我就唱詩歌,,祈禱,,好多謝少英姐,,佢幫我祈禱,,
thz u la,,之後玩下遊戲個d,,玩完,,傾下,,食下野,,
5點幾,,其他人,,有d走左,,我地就同呀sir*doctor*安琪*少英傾下,,
傾左好多野,,佢地係咁笑囉,,講左好多神既野,,開心,,之後佢地有野做,,
wing同達達就走,,區寶又走,,我就同詩雅*潘叔*做n*曉琳*加西,,
係公園到坐,,傾下,,係咁玩囉,,開心,,坐到8點到,,就各自返屋企,,
返到去,,沖涼,,玩陣電腦,,訓,,
|