今日又是新一天~
今日氣溫32-35℃
熱到可以死人!
so去左游水~
2個鐘後..........
全身黑灑~=0=
又冇水......
死得!!!!
ar爸又5買TT
姑寒!!!!
發表時間:alway smile [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]