您已經停留了
2009 年 7 月 16 日  星期四  
 


2009-07-16  

今日,我約左D friend去睇電影ar~

睇左哈利波特~

好×1億萬

超正

兩個半鐘頭!

睇完又去左三X書局

買左本「追愛拋物線」

有冇人睇過?

之後去返龍翔食野

AnD

行街街~

返屋企ge時侯有彩虹ar~

好幸運ar~

 
 
 
  
禾要comment~
                                                     

發表時間:alway  smile      [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



sweetyi520
暱稱: 白痴宜babii:)❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 377
今日人氣: 11
累積人氣: 1463