2009 年 7 月 16 日 星期四 
|
2009-07-16  |
|
今日,我約左D friend去睇電影ar~
睇左哈利波特~
好×1億萬
超正
兩個半鐘頭!
睇完又去左三X書局
買左本「追愛拋物線」
有冇人睇過?
之後去返龍翔食野
AnD
行街街~
返屋企ge時侯有彩虹ar~
好幸運ar~
禾要comment~
|
|
發表時間:alway smile [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 26 | »
|
|