2009 年 7 月 20 日 星期一 
|
2009-07-20  |
|
今日我去左行山~~
有好多馬嬲
而我變左人肉蚊包
比蚊針TT
跟住去左九龍灣
食飯
仲有E+有D假但識旭ge動物
好得意~
聽日又又又又又又又又番大6 la~~
byby babii
要cm bo~
禾要comment~
|
|
發表時間:alway smile [ 訪客留言(26) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 26 | »
|
|