2009 年 7 月 7 日 星期二 
|
2009-07-07  |
|
今日去左荷里活ar~
做咩?
去左睇戲lo~
去睇冰河世紀ar~
真系笑到肚痛!!!
不過,如果睇3D又真真真真真真真真系好
『『『『『『『『『貴』』』』』』』』』』』』
E家我睇都系4十幾
3D?!
亨!
7十幾ar~

去睇下la~
5錯嫁!
100分
禾要comment~
|
|
發表時間:alway smile [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|
|