聽日要番學~聽日番左,,就番多三日>..<又唔係一次過番曬3日咁好煩加>w<
琴日我屋企部冷氣開唔到=.=
好熱~@@
今日我妹佢地番學,,,
嘈醒左我><
我過左去我巴到訓=]*
好舒服哎d冷氣~!!
到左8點同左我牙媽出去買送-3-
買完番嚟,,
見到紅色暴雨-o-
宜家仙至10點01分-口-
好早,,,
但好悶=.=
88(._.)/
<<部冷氣比雨水整壞左,,岩岩我牙巴買左部新冷氣比我地...超涼-33333->> <--12點50分./''''