|
|
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
| 2008.6.23 |
分類: 未分類 |
我地正係番多三日學就放暑假拉>w<
今日6點30起左身,,,
我要番學校交錢=3333=
到左8點,,
我買左支jally sharly=]]]]
根住就去左交錢拉!!!!!!!!!!@@
到左10點30,,,,
我就番左屋企///..''
到左12點4,,,
我就出左去太平揾王真^^
同佢玩得好開心=][=
仲有影相o3o-v
到左1點幾,,,
我同王真去左揾牙魚!!!_"
玩到6點就番左去拉]]]]."
88(._.)/
++--圖片--++
今日影既相""



|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 131 | »
|