|
|
2008 年 6 月 16 日 星期一  |
| 2008.6.16 |
分類: 未分類 |
我今日考試哎~!
考數學\3/
係我最唔掂既科目>w<
有9頁,,
做正3頁-口-
死拉~!-.-
一定唔合格=...=
過左小息,,
我又要科學=//
煩>o<
到左11點,,,
我地某d自願留低保英文=]]
我係其中一個^^
我唔想咁早番去仙留低炸="=
留完行街,,,
哈哈=]]]]]
根住就番去拉~!@@
88(._.)/
|
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 131 | »
|