|
|
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
| 2008.6.13 |
分類: 未分類 |
今日岩岩打鐘就留到去,,,
落雨
唔洗早會><
開心=]]
上到去,,
睇書>"<
普通話,,,
冇野做-0-
到左中文,,,
做工作子-3-
到左英文,,,
畫公仔^u^
到左中史,,,
睇卡通片>w<
到左電腦.__.
我地玩電腦-v-
到左通識,,
訓覺Zzz
到左數學///
牙sir冇番=]]
miss wong 代..o_o...
英文哎~!@@
今日上左3堂..><
放學仲要保課=.=
煩>w<
到左4點幾就5點...
仙保完-.-
累zzz
到左5點同野鬼去左小食部玩,,,
到6點15仙番到去~!@@
冇遮...
好累..88(._.)/
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 131 | »
|