|
|
2008 年 6 月 7 日 星期六  |
| 2008.6.7 |
分類: 未分類 |
今日朝早就比個黑色暴雨比我炭]]]
番學唔見佢有><
到左我最中二既星期6就黑雨=[
冇得行街><
...o_o...
到左11點仙開始變紅雨,//
同黑雨冇咩分別-.-
到左30分鐘,,,.
就變黃雨拉!=]
哈哈哈*v*
到左1點幾仙冇曬所有暴雨!!!=.=
但仲係好大雨...=.=''
到左4點去左畫畫><
5點去左我牙依到~!
到左6點番去@@
見到馬蹄,,,
哈哈哈=]]]
冇野打拉!!88(._.)/
|
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 131 | »
|