|
|
2008 年 6 月 4 日 星期三  |
| 2008.6.4 |
分類: 未分類 |
又到左星期三,,,
又可以早放拉!!=.=
開心死拉^v^
今日差d遲到,,,
"口係"火車站二經8點=.=''
行行下,,,
見到餚青>口<
佢叫我地同佢一齊跑番去=]]]]]]
我未試過由火車站跑到學校___++
就到學校的時候,,,
我就開始冇氣..>.<..
到左番到學校\\\
冇遲到,,,..
勁有成功感=D
哈哈_多謝餚青^^
上到去...//
仲係好累哎x_x
就死就死咁"""
但冇遲!!!!
唔洗比miss罵拉-3-
哈哈哈//傻笑中^u^
到左英文堂,,,
正係掛住玩-333-
哈哈=]
冇理過佢_\]]
yeah!!!!!!!q_q
到左數學,,,
要做數學教材!!!!@@
我就狂問牙sir野@#$%^^
勁乖哎=.=
到左中文,,,
教書哎!!""
老師有時講下笑咁^^
呵呵=]]
到左小息,,,,
我去左幫野鬼買野食!!=3=
哈哈=][=
我食左個牛肉球!!!!!!!!!@@
勁好味~=p
好耐冇食過^^
我d錢比牙魚幫我草住仙..
我唔可以仲咁洗錢*.*
所二佢幫我手0v0
真係好人哎!!!^^
到左小息完左--
我地就要週會拉!!!~
又要上三堂週會><
我既論理堂冇左..o_o..
又要聽人講專題.,,,
聽到訓左><zz
二為訓左好耐...
點知訓左10分鐘=.=
酊左12點30中於放拉^^
哈哈=]
到左3點幾就番左去拉_88(._.)/
|
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 131 | »
|