|
|
2008 年 6 月 3 日 星期二  |
| 2008-6-3 |
分類: 未分類 |
今日比我見到d平時唔會發生既野__-.-
就係牙魚"口係"佢屋企樓下等番我^v^
我地7點58就到左學校!!!~
到左上去,,,
我地又要乖乖咁睇書*.*
到左科技堂,,,
我又好乖咁做野!!!=]
到左音樂堂,,,
唔比面miss-.-
傾盡計>口<
哈哈=]]]
到左中文堂,,
又係交功課既時間..o_o..
我地又試咁多人冇交=3=
到左通識堂,,,
我訓覺zzz
好累哎!!!@@
到左食野,,,
我食左個<面>
7.5炸^_^
到左要上番去,,,
我地一班人林雨過去對面樓梯=]
好high~~q.q
到左英文堂,,,
又係傾計拉_哈哈""
數學堂拉~!!
又有傾計又有上堂+.+
今日上既野明明地^^
哈哈=]
到左放學同牙魚去左買鞋_
yeah!!!!!!!!
唔講拉_88(._.)/
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 131 | »
|