|
|
2008 年 6 月 6 日 星期五  |
| 2008.6.6 |
分類: 未分類 |
今日好彩冇遲到>3<
唔係miss會通知家長!!!!""
琴日因為8達通過唔到而遲=-=
我果陣都係捐過去炸..//
唔係嚴遲哎_好彩!!=]
我幾驚我今日又會咁哎~!>﹏<
我比人收左本monday!!!=[
但我琴日買左yes^^我最中二既炎亞綸做封面
到左普通話堂,,,
我好悶哎!!><
到左中文堂,,
miss"口係"到講笑話咁樣^u^
冇咩點教書..//
到左英文堂,,,
miss冇番^^
我同譚譚傾計傾左一堂=]
哈哈_唔洗一個人lu~!!
到左小息食飽,,,
好味~!=p
都唔飽..o_o..
比左d比王真食~!
比左d比ET~!
但姚嘉榮成個囉曬去..o0o..
ET問佢囉左小小!!!><
比我食^..^
好好人牙佢=][=
到番英文堂,,,
我地又傾過^^
哈哈=]]]]
到左歷史堂,,,
我地又要做埋果d死人工作子\/
想死-.-
到左電腦堂,,,
個江鏡深好煩><
到左食野...
我就去左小食部=.=
我地自己早落去///
餚青要寫口工子\3/
煩死=.=
到左電腦堂,,,
我同牙魚有個笑話^^
佢比d野我睇..,,
我就好快咁快跑左過去佢個位到睇///
到左江鏡深過黎-.-
牙魚話比我知""
我就哩"口係"電腦桌下面>口<
佢本來見唔到我=.=
但果個楊俊安大叫話"羅秀欣..你做咩喱埋"
我叫佢唔好嘈___
佢話"下..咩話_你叫我唔好嘈..係米牙!!"
真係唔知好嬲定好笑>.^
到左通識堂,,,
波雷冇番!!@
李sir又玩代堂拉..o_o..
但今次e個代堂輕鬆左><
到左放學,,,
我地去左碧湖既10蚊掂,,,
根住我同小箏睇soting同牙魚影貼子相!!!
好令女哎佢地>3<
我到左6點幾就7點仙番到屋企.//
我"口係"途中見到姚嘉榮同楊俊安冇遮]]]
咁我就call牙魚黎遮佢地拉!!!
我好累了_88(._.)/
++-*-圖片--++
今期yes_炎亞綸

|
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 131 | »
|