。﹏A4欣']..\'日記+_
愛你一秒鐘
令我傷心一個鐘
哭得不可收拾...
愛是一條計不完的公程式...
基><我愛你,,我知我們冇可能既-...-
swet888
暱稱: 殘雅系ソ創始
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
+_鍾仔..口
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MSN
[email protected]
好友名單
網站連結
- So凱`
-Yan欣子*
Xx﹏soTinG+..]
Xx﹏蛋治+..]
||*[* 牙魚 ﹏×
小爭★]''
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 529
今日人氣: 14
累積人氣: 2831
2008 年 6 月 6 日  星期五   晴天


2008.6.6 分類: 未分類

今日好彩冇遲到>3<

唔係miss會通知家長!!!!""

 

琴日因為8達通過唔到而遲=-=

我果陣都係捐過去炸..//

唔係嚴遲哎_好彩!!=]

我幾驚我今日又會咁哎~!>﹏<

 

我比人收左本monday!!!=[

但我琴日買左yes^^我最中二既炎亞綸做封面

 

到左普通話堂,,,

我好悶哎!!><

 

到左中文堂,,

miss"口係"到講笑話咁樣^u^

冇咩點教書..//

 

到左英文堂,,,

miss冇番^^

我同譚譚傾計傾左一堂=]

哈哈_唔洗一個人lu~!!

 

到左小息食飽,,,

好味~!=p

都唔飽..o_o..

比左d比王真食~!

比左d比ET~!

但姚嘉榮成個囉曬去..o0o..

ET問佢囉左小小!!!><

比我食^..^

好好人牙佢=][=

 

到番英文堂,,,

我地又傾過^^

哈哈=]]]]

 

到左歷史堂,,,

我地又要做埋果d死人工作子\/

想死-.-

 

到左電腦堂,,,

個江鏡深好煩><

 

到左食野...

我就去左小食部=.=

我地自己早落去///

餚青要寫口工子\3/

煩死=.=

 

到左電腦堂,,,

我同牙魚有個笑話^^

佢比d野我睇..,,

我就好快咁快跑左過去佢個位到睇///

到左江鏡深過黎-.-

牙魚話比我知""

我就哩"口係"電腦桌下面>口<

佢本來見唔到我=.=

但果個楊俊安大叫話"羅秀欣..你做咩喱埋"

我叫佢唔好嘈___

佢話"下..咩話_你叫我唔好嘈..係米牙!!"

真係唔知好嬲定好笑>.^

 

到左通識堂,,,

波雷冇番!!@

李sir又玩代堂拉..o_o..

但今次e個代堂輕鬆左><

 

到左放學,,,

我地去左碧湖既10蚊掂,,,

根住我同小箏睇soting同牙魚影貼子相!!!

好令女哎佢地>3<

 

我到左6點幾就7點仙番到屋企.//

我"口係"途中見到姚嘉榮同楊俊安冇遮]]]

咁我就call牙魚黎遮佢地拉!!!

 

我好累了_88(._.)/

 

++-*-圖片--++

今期yes_炎亞綸