今日9點鐘起左身,,,
到左9點2""]]
去左花都...
睇我堂姐既BB[出世左兩個禮拜]^^
好鬼死得意>3<//
到左10點幾'''
落雨喎
我就要食埋野仙走^_<
我好鐘二同我堂姐玩
所二我想留耐d tim*_*
到左1點幾我就番左去..o_o...唔捨得_好耐仙見一次><
根住比我呀依急call去佢屋企=.=
食pizza=-(=
正呀!!!!!!!!!!!!
新出的=]
到左6點2就番左去@@
好累,,88(._.)/