|
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| 2008.5.19 |
分類: 未分類 |
好想訓哎今日..zzz
仲有好黑仔..o_o...
我今日去左牙魚留下接佢,,,
佢早左落嚟^^
我地之後見到王真>v<
就一齊番學^o^
上左去...,,
我地就睇報紙-.-
見到有個女警察喂奶比個BB飲[唔係BB既媽媽]..=.=
比人改名叫[美麗的乳房]^u^
笑到我地班要死-0-
到左中文堂,,,
我地上堂做工作子=.=xx
我張野比牙魚拎左-333-
所以我要抄野><是但拉~!fd黎^^
無言=0=
到左體育堂,,,
呀sir冇番^^
有人代...
我地唔似人型咁玩=]
好好玩哎!!!!!!
到左商業堂>口<
我就玩紙牌^^
比個西琴捉\3/
你奶媽@$&#%^
整到我比人罵>o<
仲有要記野[發火中]!!!!
到左科學堂,,,
個西琴話左比miss leung知\ _ /
我比miss罵到冇曬面0.0
食完野之後,,,
我比miss罵[sor..譚譚]..o_o..
1點25我就落左去買菠羅冰比ET仲有梁宇房..//
我地唔比拎野食上去食..]]
所二我就收埋左[手臂..]^^我未比人捉過的,,哈哈!!@@
好凍> ~~ <
隻手d血停左陣..呀!!
之前個頭好痛><
凍左之後..,,
仲痛>_<
shit <唔怕..幫人幫到低^^>
到左英文堂,,
要默哀3分鐘=.=
默左都冇人知架拉_""
傻傻地*_#
到左數學堂,,
呀sir冇番^o^
我地作反><
(miss話要我地三堂拎4分..)
佢就要同我地作對\^/
比3.5分=.=
係米想打\0/
到左放學,,,
我地要清locker||]]
死左="=
我地之後去左小食部,,,
食茶葉蛋^v^
食完唔見左我最中二果兩張ys卡-.-
死火\0/
果一刻我真係哭左出黎..o_o..
炎亞綸..仲有江若琛膠卡//[88 lu!!]
是但拉..唔想拉人落水..^o^
想訓..88(._.)/
|
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 131 | »
|