。﹏A4欣']..\'日記+_
愛你一秒鐘
令我傷心一個鐘
哭得不可收拾...
愛是一條計不完的公程式...
基><我愛你,,我知我們冇可能既-...-
swet888
暱稱: 殘雅系ソ創始
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
+_鍾仔..口
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MSN
[email protected]
好友名單
網站連結
- So凱`
-Yan欣子*
Xx﹏soTinG+..]
Xx﹏蛋治+..]
||*[* 牙魚 ﹏×
小爭★]''
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 529
今日人氣: 16
累積人氣: 2833
2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


2008.5.19 分類: 未分類

好想訓哎今日..zzz

仲有好黑仔..o_o...

 

我今日去左牙魚留下接佢,,,

佢早左落嚟^^

我地之後見到王真>v<

就一齊番學^o^

 

上左去...,,

我地就睇報紙-.-

見到有個女警察喂奶比個BB飲[唔係BB既媽媽]..=.=

比人改名叫[美麗的乳房]^u^

笑到我地班要死-0-

 

到左中文堂,,,

我地上堂做工作子=.=xx

我張野比牙魚拎左-333-

所以我要抄野><是但拉~!fd黎^^

無言=0=

 

到左體育堂,,,

呀sir冇番^^

有人代...

我地唔似人型咁玩=]

好好玩哎!!!!!!

 

到左商業堂>口<

我就玩紙牌^^

比個西琴捉\3/

你奶媽@$&#%^

整到我比人罵>o<

仲有要記野[發火中]!!!!

 

到左科學堂,,,

個西琴話左比miss leung知\ _ /

我比miss罵到冇曬面0.0

 

食完野之後,,,

我比miss罵[sor..譚譚]..o_o..

 

1點25我就落左去買菠羅冰比ET仲有梁宇房..//

我地唔比拎野食上去食..]]

所二我就收埋左[手臂..]^^我未比人捉過的,,哈哈!!@@

好凍> ~~ <

隻手d血停左陣..呀!!

之前個頭好痛><

凍左之後..,,

仲痛>_<

shit <唔怕..幫人幫到低^^>

 

到左英文堂,,

要默哀3分鐘=.=

默左都冇人知架拉_""

傻傻地*_#

 

到左數學堂,,

呀sir冇番^o^

我地作反><

(miss話要我地三堂拎4分..)

佢就要同我地作對\^/

比3.5分=.=

係米想打\0/

 

到左放學,,,

我地要清locker||]]

死左="=

 

我地之後去左小食部,,,

食茶葉蛋^v^

食完唔見左我最中二果兩張ys卡-.-

死火\0/

果一刻我真係哭左出黎..o_o..

炎亞綸..仲有江若琛膠卡//[88 lu!!]

是但拉..唔想拉人落水..^o^

 

想訓..88(._.)/