|
|
2008 年 5 月 16 日 星期五  |
| 2008.5.16 |
分類: 未分類 |
今日miss leung中於番><
我同牙魚就唔敢遲到la!!!
我晨讀問餚青拎番本yes,,
佢又話放學比\/
妖~[唔耐煩]
普通話堂..,
周志鳳冇番^^
根住有個靚女miss黎代=]
佢比左佢個msn我...
哈哈^v^
中文堂miss冇教書,,,
讀地震..好慘哎d人..o_o...
到左英文堂,,,
想訓><zzz
到左中史,,,
悶死我拉><|||
到左江鏡深堂,,,
我話開唔到電腦..
佢show都唔show我>口<
好想打死佢-w-
到左波雷堂,,,
我一直傾計-o-
到左數學...
最唔想上既堂><好悶哎!@@
想死了-_-
又唔可以訓..
到左要女童軍...
我地走佬=D
哈哈^^
果個死餚青又唔知死左去邊=.=
所二我要4圍揾佢拎番本yes/..
到左4點30仙揾到佢^o^
又要比佢罵一陣仙拎得番-口-呀--你奶媽><
屌~!!.
我如果乖到5月尾,,,
我就有麥當當餐^^易拉!!
哈哈=]
過左一陣,,,
我就番左去lu!!!
唔想打lu...88(._.)/
++--圖片--++
牙魚幫我畫既..手冊

我琴日比餚青收的yes[今期]

哈哈
係咁多拉
88
|
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 131 | »
|