|
|
2008 年 5 月 27 日 星期二  |
| 2008.5.27 |
分類: 未分類 |
我今日又好似琴日咁,,,
就遲到哎><""
番到去又勁熱:[
聽日要讀英文拉..o_o..
你奶媽西\3/
到左上到去..//
有冷氣炭^3^
到左科技堂,,,
幾好玩哎=]
到左音樂堂,,,
落左去影班相=[
到左中文,,,
二經好想訓zzz
到左通識,,
波雷冇番^^
第一堂用黎作反=]
第二堂就唔得lu=.-
因為楊sir(級主任)黎代..o_o..
全部乖曬*_*
到左英文堂,,,
我一味"口係"到發夢-o-
冇聽過書_]]
到左數學,,,
呀sir冇番^^
開心死拉!!!!!!=]
跟住姚家榮,羅頌銘同寶然打交o_o
好恐怖-﹏-
仲整到我tim=.=
羅頌銘串呀sir"""勁牙!!!
我地放學又要唱歌拉!!
想死=.=
到左真係放,,,
都二經4點30=.=
我同野鬼落左去小食部^_^
玩到5點30仙番去!!!!!
累死了..88(._.)/
|
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 131 | »
|