|
|
2008 年 5 月 29 日 星期四  |
| 2008.5.29 |
分類: 未分類 |
我同牙魚又突燈遲到!!!@@
今次係我第10次遲到6o6
一共有兩個缺點=.=
到左科學堂,,,
我,馬蹄仲有王真><
"口係"到串陳如!!!
整到佢add都冇得add]]
哈哈=]
到左數學,,,
我畫公仔比呀sir發現左=.-
要比佢罰企*_*
勁糗哎-﹏-
到左地理,,,
我地好乖咁上堂^^
哈哈=]
到左設計堂,,
我地畫畫+.+
話咁快就一堂拉!!~
筆加詩索都冇可以可以用兩堂畫曬拉=..=
係米仙?!
到左中交堂,,,
執工作子^u^
好玩哎=p
我比羅頌銘詩左兩張作文...o_o...
無言-333-
到左放學,,,
去左嚴遲///
留一粒鐘=_=
抄書哎!!
無奈至死-0-
根住去左小食部,,,
我妹打比我_""
我話我"口係"小食部]]]
佢又唔信喎@@_
佢話我開電話就一定唔會"口係"學校\3/
根住魚,婷,真就幫我手串9佢_^^哈哈_""
仲煩過我老母哎=.<
人講咩都唔信喎0.0
根住我就勁火拉!!!\ _ /
我,魚,馬蹄,,真去左發夢村扭ys卡=]
牙魚買ys卡..//
我就扭ys卡'''
見到班救恩___
叫佢"借借"..,,
佢問我""借左幾時還"\3/
係米欠打**
"口係"最火既時候,,,
串我_你老母><
我同王真就串佢囉!!_==
佢串番我地\0/
好就係好驚哎<<唔係真係驚>>''''''
冷串咁!!!!!!!!!!!!__
根住我扭左12蚊ys卡=.=
比左三張靚卡比牙魚^^
有小小唔捨得=3=
是但拉!!!
我番到去又要比我妹串\"/
佢串下我_
我又串下佢-.-
on99++
唔講拉..88(._.)/
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 131 | »
|