|
|
2008 年 5 月 31 日 星期六  |
| 2008.5.31 |
分類: 未分類 |
琴日去左女童軍,,唔係可以出夜d都唔去><
10點仙番到去=o="
所以就冇打到blog=.=
要做果d死人接代\3/
無言lo!!!!!!!!!!"]]
講番今日..//
我訓到9點30zzz
就刷牙洗面!!@@
根住玩左陣電腦=]
到左1點幾,,,
我老豆就出左去番工^^
開心到我=]]
哈哈^v^
到左4點幾,,,
我就出左去畫畫=3=
畫到5點05我比我呀依叫左上去..o_o..
到左10點仙番到去><
老母西\ _ /
訓拉~88(._.)/
|
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 131 | »
|