|
|
2008 年 6 月 11 日 星期三  |
| 2008.6.11 |
分類: 未分類 |
今日可以早放>u<
好野~!!!@@
今日冇英文堂,.,
開心^^
今日數學堂,,,
都係咁+-+
唔色=.=''
到左中文堂,,,
我交到功課>v<
論理堂,,
我地作反""^^
到左小息之後,,,
我地就有週會___""
今個週會係我最開心的一個週會=]]]
e-kids同我握手~!><
我都唔知佢會"口係"school tour出現=]
開心,,
王友良好man-0-
唱歌又好聽//..
跳舞仲加唔洗講..//
勁到爆炸>w<
琴晚都冇訓到=33=
好眼訓zzz
唔講拉~!88(._.)/
我想cm到200個~!@@
|
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 131 | »
|