聽日又要番學,,,
煩死><
我"口係"lee幾日難得可以遲起身=]
點知比我記起聽日要番學,,,
我就想打人拉\3/
我今日10點起身,,,
有冷氣炭^3^
好舒服~!!!!@@
到左10點30就食飯luo-( o
食完飯就坐"口係"梳化食我最愛既薯片=p
好好味_但係好驚又多好多暗倉_我宜家都多左粒了...o_o...
我宜家打lee篇野既時間係1點02pm..><
我知我下午冇咩野做=.=
所二我就早d打拉!!@@
冇野打拉_88(._.)/