。﹏A4欣']..\'日記+_
愛你一秒鐘
令我傷心一個鐘
哭得不可收拾...
愛是一條計不完的公程式...
基><我愛你,,我知我們冇可能既-...-
swet888
暱稱: 殘雅系ソ創始
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
+_鍾仔..口
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MSN
[email protected]
好友名單
網站連結
- So凱`
-Yan欣子*
Xx﹏soTinG+..]
Xx﹏蛋治+..]
||*[* 牙魚 ﹏×
小爭★]''
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 529
今日人氣: 3
累積人氣: 2820
2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天


2008.6.12 分類: 未分類

我今日7點仙起身,,,

我好累zzz

我仲二為我會遲到*﹏*

-3-,..

 

買左yes,,,

開心>w<

 

今日雖然落雨...

但都好熱=p唔中二落雨咁熱..><..

 

到左上到去,,,

涼曬lu-o-

 

兩堂科學堂,,,

我都"口係"到訓X3XZzz

人地叫極都唔醒><

哈哈""好累//-.-

 

到左數學,,,

我都仲好累-.-

但唔可以訓架拉!!~@#

我要努力星班哎~!##

 

到左地理,,,

我地要做小測-33-

 

到左設計,,,

miss派番d畫比我=]]""

開心死=33-

 

到左中文,,,

執工作子><

 

到左放學,,,

要做番d工作子仙番得去..o_o..

做完,,,

就等埋牙魚拉~!!^u^

哈哈=]]]

 

過左陣去左7-11,,,

玩得好開心=]]]

哈哈-]]]

 

根住牙魚走左=33=

正番我同野鬼,,,

我地就一齊放拉~!@@

哈哈^^

 

到左7點15就番左去

,,,哈哈=]]]

 

好累_88(._.)/