|
|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 2008.6.12 |
分類: 未分類 |
我今日7點仙起身,,,
我好累zzz
我仲二為我會遲到*﹏*
-3-,..
買左yes,,,
開心>w<
今日雖然落雨...
但都好熱=p唔中二落雨咁熱..><..
到左上到去,,,
涼曬lu-o-
兩堂科學堂,,,
我都"口係"到訓X3XZzz
人地叫極都唔醒><
哈哈""好累//-.-
到左數學,,,
我都仲好累-.-
但唔可以訓架拉!!~@#
我要努力星班哎~!##
到左地理,,,
我地要做小測-33-
到左設計,,,
miss派番d畫比我=]]""
開心死=33-
到左中文,,,
執工作子><
到左放學,,,
要做番d工作子仙番得去..o_o..
做完,,,
就等埋牙魚拉~!!^u^
哈哈=]]]
過左陣去左7-11,,,
玩得好開心=]]]
哈哈-]]]
根住牙魚走左=33=
正番我同野鬼,,,
我地就一齊放拉~!@@
哈哈^^
到左7點15就番左去
,,,哈哈=]]]
好累_88(._.)/
|
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 131 | »
|