°∴°﹒*° ○﹒馬馬之日記 ○°∴°﹒*°﹒°
講心底話的地方??當然係依到啦!!多D留言比我喎,,唔該哂~~
我 D 寵 物
唉~~~~
是但啦...
都係比佢地依嫁姐~~~
想知我做左d咩今日就搵下我啦^^"
我入唔到白色個隻ge ac牙><
救唔到佢啦><
但係就拎藍色個ac^^