今日心情好返好多啦..唔知牙,,真係好左d,,佢唔佢點呢??
雖然仲係有d,不過都要忍住牙><"
係就係好掛住佢,,但係如果再係成日搵佢,,佢就好難抽到身嫁啦,,
我唔想做自私ge人,,睇下遲d,,如果佢仲想同我做fd,,佢就一定會再搵我嫁啦^^"(希望會啦)
講返今日先,,今日去左行山,,識左個jackey,,佢細我一年嫁^^"之前黎過我home到食飯嫁啦,,
當然有女啦(佢牙ma講ge)但係......點睇都睇唔出囉=="
都幾好玩嫁佢,,唉......之後欣欣講返,,原來佢都發覺佢成日望我...........=="
我諗係大家差唔多年紀岩嘴形姐...............
之後佢牙ma仲點埋我個名.......細細聲咁同我講,,佢我主動同佢個仔玩,,叫同我個姿色同美貌令到佢返教會(唔係牙化化化)
咁樣好似唔係咁好喎,,玩就可以玩,,但係........都係唔好搞=.="我唔想又比人話我多次"介仔天后"=.="
而ming姨今日行山前同我講........令我做佢新"抱"(話話話......有冇特然咁搶手牙我==")
佢話唔係咩....有個咁開通ge奶奶....佢個仔又愈大愈令仔(唔係牙化,又係讚自己個仔=.=")....好就係好.......
佢個仔大我一年,,之前又係我教會d fd,,全級音樂第一,,作曲,,填詞,,彈結他,吹口琴.........如果係前幾年我就真係開心到笑嫁=.="但依嫁............咪搞我.........住!!!!!!!
之後我留意到,,我家姐(ming姨個契女)佢好似唔係好like佢地成班姨姨爭住拖我隻手(我又一次做左班姨姨ge中心目標)唉.......係就係好,,但係好似好熱情囉=.="ming姨問我做咩今日冇帶鏈,,我都唔佢點答佢,,咁行山牙嘛,,"一抽二能"好辛苦嫁><"
我feel到佢今日係想搵我傾嫁,,但係.......唉.......我唔知牙........我唔想佢繼續咁辛苦牙.......靈...加油牙,...大家都一齊加油啦,,好快過到嫁啦^^"(希望係啦)