°∴°﹒*° ○﹒馬馬之日記 ○°∴°﹒*°﹒°
講心底話的地方??當然係依到啦!!多D留言比我喎,,唔該哂~~
我 D 寵 物
唉......考完都唔知點@@"
我份MC D答案都唔同其他人T.T"
好驚錯哂牙><~~~嗚嗚嗚~~~~~
唔制牙~~~