好耐冇同牙ba打波啦,,好開心牙^^"
好耐冇咁開心啦,,又出左汗喎,,kekeke
咁今日佢下午黎左我樓下,,黎遠見到佢,,都唔佢點咁,,佢好似唔係太開心,,而佢比我ge感覺有d似古錦昊........=.="
唉,,不過都唔諗啦,,算啦,,希望我地唔會變成佢咁............
就只左神比我ge愛係唔會有嫁^^"好開心開心開心.........
《愛是不保留》 試聽!!!!!!
常聽說世界愛沒長久,
哪裡會有愛無盡頭?
塵俗的愛只在乎曾擁有,
一刻燦爛便要走!
而我卻確信愛是恆久,
碰到了你已無別求;
無從解釋、不可說明的愛,
千秋過後仍長存不朽!
誰人受痛苦被懸掛在木頭?
至高的愛盡見於刺穿的手;
看!血在流反映愛沒保留,
持續不死的愛到萬世不休!
惟求奉上生命全歸主所有,
要將一切盡獻於我主的手;
我已決定今生再沒所求,
惟望得主稱讚已足夠!
所以我要.........
《回家》聽下啦!!!!
步伐是否感覺疲倦了?現實令你感到無奈?
只懂每日每夜忙碌裡,兜兜轉轉,似沒了沒完。
但願讓你知道神是愛。
在路上每一秒同在,可否接受這份純真愛?
一生歡欣,快樂精彩。
回家,將傷痛放下,看透俗世謊話,
迷失漆黑中,祂總把你念掛;
回家,即使新世代全然皆冰冷,
在這屋裡,有主的愛,別再怕,
在這屋裡,有主的愛,不要害怕。
今晚家庭靈修黎牙,,好耐冇靈修啦,,好開心,,成個身放鬆哂咁,,听左幾首歌^^"
好正牙!!!!
同你地介紹下依個組合啦,,佢地係我間學校到出過show嫁啦,,
我總係覺得其中一個係x回家ge女主角.........
http://girls.eternity.hk