好耐都冇打啦
我真係好後悔當日ge決定,,
我依嫁知道我真係錯左啦,,我唔應該放棄我地ge友誼,,
佢唔通都已經放棄左我地ge友誼??4年ge友誼就此斷流,,
我真係好唔開心,,但唔係覺得我有錯,,只係後悔我放左手,,如果唔係佢唔會變到咁.......
我係唔係真係錯,,但係我真係好唔明,,佢其實有冇重視我地ge友誼呢,,過左咁耐,,
如果佢係想繼續依段友誼佢唔會冇行動,,我真係唔知次次都係我出聲先,,唔好搞到得我一個想一齊返啦,,
我今日睇返佢個日記,,我真係好失望原來一切都係車望,,原來佢一早已經放低左我.......
我真係好蠢,,我仲係到諗佢會唔會冇表示,,但我就唔記得佢有一大班fd係佢身邊.......
可能就此斷流了這段友誼~~~
另一個就係佢,我都唔知牙,,大家好似變左咁,,唔講野,,好似好驚大家咁,,佢係到諗緊咩,,唔知
佢係唔係嬲左我,,唔知
佢係唔係為左女仔d野,,而唔同我傾,,唔知
佢當我係佢邊個,,唔知
佢係唔係唔開心咋,,唔知
我地仲有冇得做fd,,唔知
我係唔係仲意佢,,咩叫仲意都唔知
我地係唔係比人講,,佢係唔係介意,,唔知
算啦,,一切順其自然
佢地當我係咩,,好定係唔係唔好牙,,
問心個句,,我真係唔需要佢做我fd??
唔知牙,,不如問佢仲想唔想同我做咩仲好啦~
| | |