°∴°﹒*° ○﹒馬馬之日記 ○°∴°﹒*°﹒°
講心底話的地方??當然係依到啦!!多D留言比我喎,,唔該哂~~
我 D 寵 物
今日返到去早左牙,,
之後就上堂啦,都冇咩特別,,到左lunch
就係到訓覺啦,,訓到好似隻豬咁牙,,都唔知訓左幾耐啦,,但我醒左之後,,我個table到,,多左張回條,,我都唔知幾點有嫁,,
不過是但啦,,之後同左鴨仔講野啦,,之前佢成日都好似唔係好理我,,今日都好d,,同佢講返多d野,,
仲有牙,,今日同邱走牙,係終於牙,,
個個鴨仔牙,,比我知道左佢約貞貞走牙,,><"
死人頭,,仲話我小氣話佢好唔叫我走,,,,,,,,,,,,,,,,