°∴°﹒*° ○﹒馬馬之日記 ○°∴°﹒*°﹒°
講心底話的地方??當然係依到啦!!多D留言比我喎,,唔該哂~~
我 D 寵 物
店解要咁對我牙,,
我都冇同你過唔去啦,,我都冇同佢好返,,
你唔想我同佢地返,,我都冇咁做啦,,你仲想店牙,,
仲係到害我,,我都唔識打波,,
你想我出醜都唔好咁牙,,做d野冇低莊
要我出場咪直接講囉,,洗唔洗偷偷地寫我講名牙,,
你放心喎,,我一定唔會搶左佢嫁喎,,
今日好奈囉,,一返到去佢就係咁嬲....
好開心牙,,今日班際win左牙,,d男仔好勁牙~成20分牙,都唔知佢地點入嫁,,都唔知我地d女仔听日點嫁~