今日都冇咩野啦
只係有d唔係太開心姐
咁就算覺得我唔會去,,都唔洗唔問我就刪我個名牙,,
咁樣好唔店喎,,我個地位唔係衰到同emma佢地一樣牙,,
搞到我愈來愈唔仲意佢地牙,,我都冇咩同佢地傾嫁啦,,
洗唔洗咁牙,,完全溝通唔到囉~~
我真係覺得佢地完全冇理過我囉~~
講真係唔係我唔同講返野,,佢地就會唔理我牙,,
咁我想講,,我同佢講返野ge機會都幾微囉,,
講真又唔係我錯,,我一定唔會講返野先ge,,
次次都係咁,,我都話我唔識咯,,唔信我就算啦~
我份a-maths都係亂做ge~~
今次考試成績,,都ok啦,,對我黎講已經好好嫁啦,,但係依班就唔好啦,,
3a,,2b,,3c,,好驚之後個d牙~
| | |