好耐冇落雨啦,,
今日落左,,好正牙,,好香牙d雨味,,
今日唔知點解,,好luck牙,,本身我成份卷都唔識嫁,,
都預左自己dead head嫁啦a-maths,,
點知,,我拎左之後,,嚇左一跳牙,,我仲以為唔係自己添牙,,
我先係睇左我個名一次嫁,,點知真係我嫁,,我隔離個個知道左我個份數,,
佢係咁串我囉,,話咩"又話唔識喎,,又話成份卷都唔識,d人啦"
咁我真係唔識牙嘛,,
今日本身可以睇佢地打籃球嫁,,點知又取消左=.="
又小小唔開心囉,,之後又係到睇"不一樣的爸爸"
好正牙,,學左好多粗口,,kekeke,,之後都冇咩啦,,
我覺得鴨仔好似近排有d唔開心牙,,唔知做咩呢...可能我多心姐~~
我仲想快d傳返幅音牙,,希望我自己搞得店啦.......
p.s.唉,,panda你真係好野,,幫你搵料,,仲要幫你請人食野,,冇野好講啦,,
食包啦,牙發!!!!!