


|
反學lu’’ |
| 2006 年 1 月 3 日 星期二 | ![]() |
今日..訓到7點..鬧鐘就響啦..之後就起身啦..超唔想起,,超眼訓丫*__之後係床到恰多2個字,,7點2個鬧鐘又響..之後就真係要起身啦,,之後整野啦...好凍搭半到啦..就出門口..之後落去等車...-v-個巴士站唔知做麥,係到整野...搞到個71k站要係出面..之後又大風wo!!凍丫...之後等左1個字到啦..就有車啦. 好眼訓丫..差d訓著左,,之後去到OK..美儀都岩岩到左啦..之後去街市買野個D啦..就反學校..之後反到去.陪牙華問LeunG姐拎工作紙*_之後企係2號教員室出面等左陣,,LeunG姐先反黎,,之後拎完就落反操場啦..傾下計甘啦,,之後就打鐘啦...集會,,好快就反得上去啦,,上到去收末珧?.之後睇文章既時候 MIss 就釘D去CAmp相上塊Box到啦,,((bOx<-唔知係咪甘串..))之後個個係到睇D相啦,,嘩..-v_''有1張..有1張,,唉''無奈...哈哈..不過睇反都幾Happy 既..好想再去多次,,((*好掛住梁sir..大佬sir..盧sir*..朱姑娘)) 之後上第1堂啦..EnG..頌唸住係奶咀上添..點知無得上,,之後係到對ws啦..好眼訓@b@'' 不過無訓,,之後MiSS HO行過,,好彩姐*_之後2堂中文,,做小測改正&謄文,,同埋隨筆..寫到隻手好累-v-''之後小息..小完息2堂Is>>''勁勁眼訓丫,,牙SiR係到問書*_好彩無問中過我姐....之後LuNcH*_吃飯,,個b飯,,都幾難吃下,,=v+''之後吃完就睇下電視啦...之後小息...好努力甘抄MatHs工作紙答案啦...是關小息之後就上MaThS堂...之後做晒..之後係到睇相啦,,,搭半到啦..頌有2個字,,之後伏低訓陣,,因為真係好眼訓,,之後打鐘...就上mAtHs..對答案啦...之後西屎..MiSs係到講我地去CamP咩咩咩甘啦...之後又講MiSs自己去旅行的經歷*_不過我就伏低訓下,,-V-太眼訓,,之後電腦...mIsS hO問牙sIr借左堂,,,用黎比我地睇反去Camp D相,,,Wa kA*_之後上MmLc1睇,,上到去搞左陣,,開始睇啦..哈哈..笑屎..唸反起真係好HaPpY ))...可惜睇唔到d片...真係美中不足,,xD...之後打鐘就落反去啦..放學Ma*_之後同牙華t巨地去百街買野食,,之後就搭車反屋企啦...反到黎,,睇電視..睇*(我的BanD 5男友)*哈哈...雖然睇過..但係都好好睇...睇完5點半到啦,,,之後係到唱Kk.. 唱ToDaY..
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 170 | » |