


|
倒數夜*_05年最後1日.. |
| 2006 年 1 月 1 日 星期日 | ![]() |
今日係05年既最後1日..訓到11點幾起身..之後睇電視啦..之後1點幾玩電腦..玩到3點幾,,就傾好話出沙田倒數..之後msn開多人會議..xd.. [__|" +*3B友共情不變`-❤"]..之後講好出..就整野..之後去救軍..之後君兒落左黎,,就買lo米池吃..1人1盒..幫包包買埋..哈~之後上到救軍君兒1路食住1路行入去,,之後比人趕反出去-v-''食完先入得,,之後收埋係君兒個袋到啦..就成奶J到去,,之後打乒乓波..食lo米池..點知比個牙sir發現左,,就出反去食啦,,之後就係出面玩,,,5點幾6點到啦..就去10蚊兜到食野..同埋神婆.. so蚊個d啦..之後食完去到泰樂樓下坐左陣,,聽歌t﹀聽到電話無電,,之後去火車頭坐,,之後等到,,heidi,,華..美儀黎左,,之後就1齊過富亨啦..之後等等等,,7點到,,等埋腸伙同車輪就10個人坐2架的去火車站啦..之後去到火車站金毛都黎左啦..之後就1齊出沙田,,出到去,,話去ua睇戲..不過都係睇唔成就去左m記食野啦..哈哈..笑死*__xdxd..之後波子..袁隆,,tommy都黎左啦...就走啦,,係到4圍遊..之後就話出尖咀啦..出到去..搞左好耐下,,就搵到個地方坐低,,玩,,等倒數啦...之後係到玩魔術*__又玩(並扮哇)'',,又玩Q那'' 木頭公仔都玩埋...之後神婆..so蚊..金毛就話出去買d野食啦...之後我地又玩啦..之後玩猜輸左打自己1把啦..哈哈..波子真係慘,,之後神婆t巨地就出左去反唔到反黎t﹀..封晒*__之後就出去t巨地個邊啦,,,隔住條欄杆1齊倒數啦..之後未夠鐘..就係到玩啦..同君兒,,腸仔玩猜贏左可以琴人1把..哈哈_**之後玩下玩下,,時間差唔多啦,,2個字到啦..就企係到等,,哈,,之後有人玩誠實與大膽*(英文唔識串..t﹀)*之後有2條仔係到利對利,,哈,,xd*_之後好快就倒數啦..有dd kai''冇人主持''之後有1棟大廈就開始..18..17..16........ 5..4..3..2..1..wo''之後係到叫..之後無啦啦..第2棟大廈又黎啦..5..4..3.. 2..1..之後又wo,,係到叫..之後第3棟大廈頌好笑,,狂係甘5,4,3,2,1,之後狂係甘跟住數先搞野,,哈.. ((第2日,,2006年1月1日..各位,,*新年快樂_))之後玩左陣12點3到啦..之後就走啦..d人多到丫..行都行唔到,,等左搭5先行到,,之後係到沖..搭博頭,,玩火車..哈..之後比龜叫唔好玩,,''之後又有個3 5識7搶左我個位,,我搭住包包博頭啦,,之後個班人,既第1個無啦啦搶左我個位,,搭住包包沖走左=o=''之後無奈'好彩我唔係最未個個..之後大住後面的人,,沖反去包包到,,好唔容易先去到火車站..呢個時候同神婆,,so蚊,,金毛失散左,,之後係坐係火車站到等啦..等到好耐,,之後t巨地打黎,,話搵唔到我地,,大多人啦因為都''之後就話係大埔火車站等啦..之後反到大埔火車站先齊人,,之後神婆t巨地話去食糖水,,tommy,,波子個d又話反屋企,,之後就同牙華,,美儀,,heidi..包包..5個搭架的去富善,,之後等左陣中+明就黎左啦,,之後就行出海濱..搞左好耐,,先搵反so蚊t巨地..之後係海濱好入個到啦..之後君兒同神婆話走啦,,,之後包包t巨地送t巨地去富善啦..順便買d野食..啤牌,,之後同牙華,,美儀,,heidi..so蚊..腸仔,,金毛係到等啦..好凍*_之後去左回雞塔個邊等啦,,哈.回雞塔*_之後包包同中+明反黎啦..腸仔同金毛就走lu...之後7個人去左個公園到玩,,食野,,之後玩魔術啦..哈*_之後玩左次仆街xxx哈哈..之後玩誠實與大膽..哈哈...笑死*_..好淆底唔禁玩,,不過最後都玩左,,xd*_玩玩玩玩到5點幾6點啦,,個天都未光..好多公公婆婆係到做早運,,,xd~之後玩下啤牌個d..好快就7點幾天光啦,,,之後so蚊唔'書'服....之後反左home先啦,.,之後就同包包,,華,,美儀,,heidi,,中+明去左10蚊兜食早?_食完係大元到企左陣,,就走啦 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 170 | » |