


|
乖*_ |
| 2006 年 1 月 1 日 星期日 | ![]() |
係10蚊兜吃完早餐,,9點幾到就反左屋企啦,,之後沖涼..訓教,,訓到12點幾,,屋企超嘈..又播歌,,又鬧交,,-v-''之後都起埋身啦,,唉*_哈..馬上向牙妹細佬表現琴日所學既魔術*_xd,,點知比細佬睇串晒=b=''魚,,唔好玩既..之後睇電視,,1點幾2點到啦..之後牙爸牙媽細佬就去牙婆到玩啦,,之後玩電腦啦..玩到3點幾比牙妹玩,,之後t巨又出去啦..4點幾到,,屋企無晒人ma..之後神婆個d咪上黎做功課lo話...甘咪好囉...反正唔想出街..-v-''之後..唉,,間屋亂到屎..就張d野失晒入房啦..山埋門..之後5點到啦..黎野啦..t巨地上到黎啦...有heidi..神婆..波子..多毛..腸仔..tommy...之後t巨地1黎到,,就係到睇小q啦..哈.甘岩有線有得做,,之後我係到玩電腦,,之後無啦啦..*(我咪失晒d野入房既,,,)之後個死波子走去開黎睇=v=''無奈*__之後又開埋第2間...早知係甘唔執啦=v='之後話睇到5點半..之後又話5點8..之後又話5點10..最後差唔多6點到啦..就熄電視..做功課''哈哈 都無麥做過,,之後神婆係到唱k..之後7點到啦,,細佬t巨地反黎,,之後就搞到要落去m記做啦,,之後落到去,,食野-v_''都無麥做過,,係到抄反多毛做左個d囉,,哈..之後落7仔買雪糕..=o=''之後反屋企啦..打邊爐==''食左d以經要投行啦..好飽,,之後沖涼..洗野..之後9點幾到,,做功課..執定書包,,睇超力仔,, 唔知係咪啦,,哈...之後同heidi傾電話...之後神婆t巨地就話聽日出大尾篤玩,最後1日玩盡去..不過10點半,,太早啦,,-v-我要訓教,,我e+好似幾日幾夜無訓過甘-v-聽日無12點都唔起身.....哈哈...講下笑姐..>v<'' ...[__|" +*3B友共情不變`-❤"] |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 170 | » |