


|
考MaThS... |
| 2006 年 1 月 9 日 星期一 | ![]() |
琴晚溫書溫到1點幾牙,,搞到,,,, 今日...本來唸住6點起身溫下書...之後6點鬧鐘響,,,不過禁熄左,,再訓過,,,之後就搞到7點2先起身...炸炸林整野...執書...7點7先出門口,,好彩架車未走...超凍牙今日...>?amp;lt;'''之後去到ok,,美儀就到左啦,,,就去街市啦又..之後反學校...去搵mIsS hO數...問左1題...之後就上禮堂啦...溫下書...好快就打鐘啦..就溫多陣,,,8點9到開始考啦,,,MatHS(1)...好難下牙,,有4條肯定唔識,,無做過...加埋無左20幾30分啦,,>/<...溫左成晚書..唉...之後考完...放個小息啦,,,小完又考啦...MatHS(2)Mc...之後做啦,,,好容易下牙,, -V-總算無白廢,,之後放學,,就同牙華,,,美儀,,,包包上hEiDi屋企玩啦,,之後去買野食...買買下,,牙華同包包唔知去左邊啦...之後就落去藍公搵下,,,點知無WO..之後上左去啦,,,都唔係到WO..咪望下樓梯口囉..1望,-V-比T巨地嚇到,,,2個企左係到,,,哈..之後入去啦,,食野...食完HEIDI..牙華..美儀就係到玩電腦啦,,之後同包包係到彈琴,,,之後唔彈啦...走去第2間房,,哈哈...嗌落街...*(放我出黎牙,,,放我出黎牙)*之後,,包包又比我搞到又係到嗌落街 哈哈...要嗌名先死WO...之後牙華又嗌..哈哈哈...嗌左陣,,唔嗌啦...比HeIdI鬧-V_''之後玩電腦啦,,哈哈...上左貓貓論壇WO...睇到,,睇到,,,XX張相,,哈,,之後波子開左個POST...叫*3B秘密家庭*之後T巨地係到吹水啦,, 幾好幾好..唔錯...哈哈...之後放左孔興祥...哈哈哈....之後同牙華係到互打啦,,,猜輸左比人打1'徐',,,唉唷~~痛**...之後玩到3點到啦...走人啦,,同牙華,,包包走,,,之後陪T巨地去街市買野食...之後就走啦,,等車,,,搭車,,,反家反到黎,,緊係玩電腦啦...又甘早玩啦...因為夜晚,,夜晚,,,要溫書牙,,, 聽日考IS啦...加油牙* >V<....揮婷... 到左夜晚,,,食飯啦,,,之後沖涼...之後洗碗啦,,搞好晒d野,,就溫書啦..點知有線做緊套野好好睇wo..之後係到睇啦,,,8點幾到啦,,唔得啦...再睇落去,,之後熄左電視去啦..之後溫到9點到啦,,,=無溫過,,,之後同牙妹玩啦,,,哈哈玩玩下就10點幾lu..之後玩電腦啦,,玩qq...之後玩玩下,,,唔知邊個打黎玩電話lo...係到扮聲..問t巨係邊個又唔應,,,係甘係到爆粗,,,*(..如果你係識既..就唔該你,,唔好甘無聊啦,,,好好玩咩??好無奈囉.....)* e+開始,,,無來電既電話,,我唔會再聽嫁啦...唸起都火牙,,係甘打黎,,
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 170 | » |