


|
... |
| 2006 年 1 月 19 日 星期四 | ![]() |
今日..7點2起左身...之後整個7頭..整到成搭半..之後唸住入房拎錢走人,,點知牙妹入左去換3,,死啦..之後佢勁耐wo..咪係甘吹佢囉..之後成搭7先出黎,,之後炸炸林..拎錢,,走,,好彩趕到,,落到去,,架車岩岩好黎到,,之後又係又ok.街市啦之後反學校..唔洗集會,,之後好快打鐘啦..收功課..oh no..又唔記得'大'is筆記. lunch要落去企3個字=v=''之後收晒hw..睇文章啦..好快9點啦..上堂..第1堂,,普通話啦..對卷..對到1半..搞到misS發火..之後係到講道理*_之後2堂美術啦.要出去介紹個盒,,十分之緊張..好彩最後順利地介紹完,,之後小息啦..又比人整個頭,,-/\-''之後2堂eng..對埋d卷..xd..總分合格..之後做聆聽*_pk.死波子..係甘除我條邊..5個字除1次..叫佢咪整係都要整,,之後又拎黎cool腳..仆街牙,,之後用第2條*_之後好快lunch啦..食飯,,食完就落去企啦..同君兒佢地1齊,,,之後企左3個字..就陪君兒係can天食野啦..之後搭8打鐘先上反去,,上到去,,好彩miss未黎,,之後又比人除邊..==''之後上堂啦,,中屎..十分之悶*,,之後中文,,派埋d卷,,總分都合格..xd''最後就mAtHs啦..都是派卷,,xdd...>v<''總分加埋又合格牙,,好開心牙,,中英數都合格*__不過其他就唔知啦,,唉*_之後好快放學啦就反屋企lu..反到黎,,唸住開電腦..再打去hk寬頻問啦...點知,,以經得左lo wo部腦..xdd.... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 170 | » |