


|
煩... |
| 2006 年 1 月 18 日 星期三 | ![]() |
今日..7點1起左身啦..唔講甘多啦,,搭8到去到富亨啦..之後去街市買水..之後反學校啦,,唔洗集會,,之後上班房..e..換晒d枱wo..有得鎖牙,.哈..全校得我地班有wo..==其實係搵我地黎試用..不過勁污穢..之後係到勁抺..之後好快打鐘啦..收功課..睇文章..9點lu..,,上中屎啦..都ok啦..xd..有60分..哈..之後中文又係派卷..都ok啦...之後music..睇電視..哈..無聊*_之後小息啦,,小完就2堂木公啦..落到去,,哈哈..大尖又比大頭菜罰啦wo..又係到罰企,,哈哈,,之後係到畫野啦..哈哈..黃隊長話畫咩牛吃草..哈哈..笑死...之後唔知做麥,,牙華咩日文名..之後黃隊長話叫咩*條野有刺*.之後money就叫..*谷痕條野*..魯'信'就叫.. *直樹中指*..波子叫水土波波*哈哈...勁野..之後好快落堂啦..LUNCH,,上到去,,係甘係到嗌xx同學..xx同學..搞野搞野..之後食飯,,偃晒,,好快就放小息啦..係到捉飛行棋..同牙華,,美儀,,中+明..哈哈~話邊個包未...就要係班房跑2個圈..嗌住喔s喔s喔s黎跑...哈哈...好彩...我贏左wo..3個廢物..xd*_之後中+明第2,,,牙華..第3..哈哈哈..美儀包未..又唔喔s wo..之後中+明..冼健..賴文..肥明又玩,,哈..又睇下佢地邊個輸,,話除'富'...之後玩玩玩,,,最後..冼健輸左,,之後當然無除啦..就叫佢同美儀2個1齊喔s..哈哈..miss又甘快上左黎,,不過佢地都照做左啦..之後上maths啦,,派卷...派mc先,,,xd...都ok..合格...溫既書..總算無白廢..之後2堂eng..又係派卷,,,oo地k啦..不過...唉,,實唔合格..頌有聆聽未派..起碼要拎多20分先合格牙英文總分..之後放學啦..又要留幾分鐘wo... =o=..之後走老...搭車反屋企,,反到屋企,,沖涼...之後6點睇牙遙...之後7點吃飯啦...之後洗碗個d啦又..之後執書包..8點到,,,唸住玩電腦啦..點知上唔到網話咩連唔到線??pk牙..有無搞錯牙..之後問機又熄,,,又開反都係唔得,,之後就打去問啦..首先打去1083問..香港寬頻個pk電話...128100..之後打去啦..==第1次..太繁忙啦...收左線...之後第2次,,,有人聽,,點知,,==我話上唔到網啦..佢就話,,,小姐..呢到係查詢香港寬頻電話服務嫁..好樣衰==之後收左線..再打去,,聽清楚d指示黎禁...之後打到去啦..又係太繁忙,,叫留低電話號碼..之後又收左線之後再打多次,,,ok左,,有個男人聽,,之後講啦...佢教我整啦..==pk..係甘up英文,,,唔識聽牙,,之後話咩'login'牙''好彩今日同車輪講過e樣野,,知道係登入個野甘解==如果唔係真係下下唔知佢up麥,,之後搞左勁耐,,又話等1個鐘牙..9點到啦個時,,之後見無野做,,咪睇龍櫻囉...睇左3集..睇到11點幾到啦,,, pk..都係上唔到網...之後個d香港寬頻既人又唔打黎,,,==''之後見眼訓咪熄機唔理啦...之後係張床到玩信息..講句哈佬姐,,就比人炸機啦..唉,,無奈..之後1點幾先訓..*_ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 170 | » |