


|
>v< |
| 2006 年 1 月 13 日 星期五 | ![]() |
今日,,,訓到7點2起身,,,之後整野,,搭半出得門口...之後1路溫1路搭車...都溫到小小,,,之後去到ok等左美儀一陣佢黎左啦之後去街市搵牙華佢地啦,,,之後反學校...要集會,,,hee''之後上禮堂,,,,溫多陣,,,開考啦,,包包就係呢刻趕到反黎,,,哈,,之後考啦...地理,,,8點搭9考到9點搭9....之後做啦....9點1就做晒啦...=v=..之後訓教,,,訓訓下,,,聽到有d嘟嘟聲...係電話聲黎嫁....不過無理啦....訓,....好快就收卷lu...之後d牙sir就真係話聽到有電話響...之後頌要話係係後面個個各洛頭d人...之後係到'手'書包啦...-v-好彩未到我個到,,以經搵到電話響個個人,,,之後無野啦...同牙華,,包包個d係到傾計...我同包包都係聽到明明d電話聲係係支咪到發出黎ge..''之後考啦,,eng(3)聆聽啦...10點幾開始...考到11點01分...之後開始啦,,==講得好快牙,,,好多無做到,,''聽唔切...唉,,,,之後放學,,,就同牙華去錄音啦,,(普通話)上左1樓錄...亂甘講d野..哈,我地錄完,,就比部機美儀同heidi啦,,之後落反去,,,去到can天,,,見到伸利..money..鼻屎...佢地都係錄音,,哈...不過比我地搶先拎部機去錄之後就問比佢地知係1樓啦,,部野,,之後佢地上左去,,,唔知去左邊,,無耐,,heidi佢地落左黎啦...之後伸利佢地3個都落左黎..就比部野佢地,,之後走人,,,之後打比君兒啦...話去唱k丫ma..不過打極都唔通牙,,,-o-..之後去街市買野食啦...上heidi屋企玩,,,甘岩行到街市門口,,就撞到君兒同神婆啦,,,哈,,之後就話1齊上heidi屋企玩,,,佢地去ok買野食啦不過...就分開行...之後同heidi佢地1人買盒飯啦,,之後上去lu...上到去,,,食食下,,君兒佢地上到黎啦...之後就話比佢地睇下零晨3點3啦,,哈..之後熄燈睇...哈哈,,,牙華同美儀又驚...之後好快甘食完,,,沖入房玩電腦....之後同heidi,,君兒...神婆係到睇啦...熄機睇幾好feel牙,,,又開得大聲...bobo聲..--雖然琴日睇過,,,不過有好多都唔記得左,,,搞到又係甘嗌...哈哈...超激...睇晒啦,,點幾到,,之後heidi入埋去玩電腦...然後係到教君兒同神婆彈*真的愛你*啦..==唉...失敗...就係識彈1首...之後教教教...哈...2點幾到啦...好累+好悶...之後入房睇下佢地玩咩啦,,,係到睇一公升的眼淚...嘩...heidi同美儀睇到喊,,,牙華都眼濕濕...因為佢以經睇過...所以喊唔出...哈,,之後3點半到啦...我都想喊下,,,哈,,之後就入第2間房睇母親快樂啦,,,君兒&神婆都入左黎睇....不過君兒係到訓教,,哈,,,之後睇啦...好慘牙'超超'....不過都係喊唔出...唔知點解....之後佢地2個出反去彈琴啦...就自己1個聽下歌啦...聽強...之後聽海闊天空,,,,估唔到比美儀講d野,,--搞到,,,,唔好講啦...哈...不過真係好多謝你!!之後係弱玩啦.....5點到啦....heidi媽媽反黎..之後就走啦...牙華..美儀反屋企,,,之後同君兒,,神婆去買野食啦...買完..就去藍公搵腳子...話吹陣水wo...之後就話陪神婆去紅橋搭車..哈,,點知行到亨隆下面個乒乓球枱...望入球埸..之後見到金毛...之後就話蘇yan 李小龍,,同豬仔係入面,,,,之後佢地出左黎啦...就係到玩,,,唔知踢沒定打啦...用手又用腳...哈哈...笑死...之後玩數字球啦,,,,,哈哈...玩玩下,,,金毛又出黎玩啦..之後神婆輸左,,,哈...6點幾到啦..之後就玩完,,,就反屋企lu...反到黎就玩電腦啦,,哈哈...同君兒玩咪.... 個日記改左網址,,,好唔方便..d野唔同晒,,,好唔慣...唉,,==... 放假啦..好野...唔洗再溫書...有得玩啦,,,,,,,,,,正,,,,heidi屋企真係多野玩,,,,, |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 170 | » |