


|
... |
| 2006 年 1 月 24 日 星期二 | ![]() |
今日..都係7點2起身o拉,,之後整野..好快去到富亨lu..之後等埋美儀,,就去街市搵牙華佢地啦...之後買左枝水++1盒甘大枝..之後同牙華去ok 1人買個蛋糕做lUnCh*_之後反學校Lu..反到去,,唔洗集會..之後係課室傾下計啦..好快打鐘++就收HW啦...之後睇文章*..好快第1堂啦..EnG..奶咀堂..哈哈...leung姐上左黎啦..之後過左陣,,奶咀都宇上黎wo..之後佢叫我落去搵奶咀上黎,,,之後咪叫埋君兜1齊落lo..之後行前樓梯落咋好彩..行到3e到,,,就見到奶咀啦...之後哈哈...叫左聲奶咀..唸住大佢去3b啦,,點知佢唔理我地...行走左,,之後咪跟佢後面行囉..同君兒係甘笑,,,哈哈,,之後行到3b啦..佢竟然唔入,,走左去3a出面...哈哈哈...之後笑到講唔到野...之後leung姐行出黎叫奶咀先入去,,哈哈..之後反到課室,,,=o=..我盒甘大枝比人偷左,,比中+明偷左,,之後唸住拎反,,不過拎唔到,.=v=之後唔理住啦,,之後上堂啦,,同奶咀係到玩__好搞野..爸bq奶咀*__哈...之後落堂啦,,就搶反盒甘大枝啦,,點知中十明竟然要開埋個盒,,不過未開晒..之後同波子佢地係到傳黎傳去整到歲晒. ./\.''之後好彩牙yan搶到,,,就比反我啦...之後2堂中文啦..係到教書+..做筆記紙...好唔容易先上完2堂啦..之後小息..去次所,,,驚又比人偷野,,之後就鎖住個櫃啦,,點知,,去完反到去,,伸利佢地班人,,,竟然伸隻手入我個櫃..又偷左我盒甘大枝... ==真係...有鎖=無鎖...無奈*__之後好彩牙華搶到啦..就比反我啦又,,之後2堂iS啦..派埋第2份卷..=o=加埋平時分都係得42...姐係iS總分..唔合格lu..200分滿分..100合格,..得88分*__失敗,,之後係到對卷啦..嘩..超眼訓牙,,之後伏係到望住份卷...恰著左wo..之後唔知做麥醒左啦..之後過多陣就對完啦,,對左成堂幾...之後頌有4.5個字..自己做自己野..==有得訓既時候...竟然訓唔著,,,d人又超嘈wo..哈哈...街市甘..之後lUncH啦..食野,,食完個蛋糕食甘大枝啦,,==條條都好短..短過手指...哈...之後小息啦..坐左過牙華到傾計,..牙yan都坐左過黎1齊傾,,,之後中+係到踢+玩我個櫃.,,之後咪唸住整反佢個個,, 之後1出手...唸住開佢個櫃..佢1腳身埋個櫝到,,就夾/介到隻手指..勁痛牙*__不過係到扮無野..之後頌話急救=='''無奈.. 之後又上堂啦,,,maths...聽唔明miss講麥,,=v=''之後西屎...係到畫書..發夢..無聽書...好快又落堂..就電腦啦..上mmlc1. 睇埋平時分..=o=30分得20分...不過就算我拎晒30分,,電腦都係唔合格..因為份卷得19分..=b=所以今次電腦得39分... 失敗*__之後係到整網頁牙,,無聊'''之後比我地上網啦,,哈哈..百痴,,,之後放學lu好快就.. 反埋聽日放假啦...時間過得真係快...=v= |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 170 | » |