


|
睇波*__ |
| 2006 年 1 月 22 日 星期日 | ![]() |
今日..訓到10點幾起身..牙爸牙媽出左街..之後11點幾到,,同細佬妹齊齊吃杯面..之後牙b過左黎,,,就傻傻地甘==同牙b玩公仔..哈哈..之後2點幾到,就行去防真草啦..好似係,,,嘩..行條橋..凍到媽媽牙,,>/\<''之後去到..打比神婆啦..佢地入左去囉..-o-..之後1個人行入去..好樣衰..之後坐低啦..見到佢地..2點半啦個時,,3點半先開波...有成個鐘..==之後等等等....開波啦..xd..加油...之後踢完啦..2比0..卍慈贏左,,yeah!!之後5點到走啦...佢地反大元,,之後又自己行反過去啦...凍死...之後反到屋企,,沖涼,,睇電視..執書...7點到,,打邊爐...之後8點到食飽啦,,開部電腦睇下,,xdd....玩到lu...開心死...幾日無玩過啦.... 掛死我*__哈哈..反多3日放假lu又... 開始凍反啦又..朋友仔,,你地著多件3牙,,唔好凍病牙*+新年流流病左就唔好啦,,玩得都唔方開心,,xd... hee*++ |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 170 | » |